4 Nisan 2015 Cumartesi



Cheese - flower - rain


Ricada bulunmaları  üzerine arap uyruklu 5 arkadaşın vapurda fotoğraflarını çektim. E şirinliğime dayanamadı herhalde ki içlerinden göbekli, bıyıklı ve siyah takım elbiseli en yakışıklı  (!) olan benimle ayrıca fotoğraf çektirdi. Birlikte ''Cheese '' dedik.

Burgaz Adası göründü.

Bayıldım Burgaz' a. Mis gibi kır çiçekleri kokusu, rengarenk doğa, sarı, mor, beyaz , pembe kır çiçekleri; Alabildiğine yeşil, bir o kadar mavi. Gün güzel başladı.

Sessizlik ise kaymaklı künefe.

Muhteşem bir yürüyüş oldu. Zirveye doğru çıkmış nefis manzara eşliğinde soluklanırken maviş maviş bakan bir çift göz gülümsedi. Küçük bir demet mis kokulu çiçek uzattı.

Demet küçük mutluğu paha biçilmez.

Yürürken karşılaştığım ve selam vererek gülümsediğim turist gençlerdi bunlar.

Hiç tanımadığınız bir erkek size çiçek verirse nedeni sıcak bir ''merhaba'' ve içten bir gülümsemedir. Nasıl ? İmpulse reklamı gibi oldu.

Ne kadar yürüdüm, kaç çiçek kokladım hatırlamıyorum.At, it kovalamaktan mutlu bir yorgunluk hissi çöktü. Derken mavi gökyüzü karardı, hava soğudu kara bulutlar yerini aldı ve yağmur!.

Çok yorgunum koşamam. Islanmak güzeldir  diyerek dilimde ilhan şeşen sözleri;

Ellerimde çiçekler kapında sırıl sıklam
görürsen bir gün şaşırma
...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder